خوش آمدید

جستجو

تبلیغات





ماساژ ضد سلولیت ( anti-cellulite massage )

    ماساژ ضد سلولیت ( anti-cellulite massage )

              اگر از بدشکلی اندام خود به خصوص ران و باسن و شکم که در اثر تجمع چربی و ایجاد سلولیت ناراحتید و احساس نگرانی می کنید بهتر است به دو توصیه ی مهم حقیر در این خصوص توجه فرمایید :

    1- انجام ماساژ ضد سلولیت که برای ارائه ی آن زحمات زیادی کشیده شده و  اساسا برای بار اول مطرح می شود .

    2- انجام تمرینات مربوط به تناسب اندام ناحیه ای که دچار بد شکلی سلولیت است .

    تذکر مهم :

    برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرید باید بعد از انجام ماساژ تمرینات مربوطه را که در بخش آرشیو موجود می باشد انجام دهید .

    ۱- ماساژ اولیه ( preparation )  :

            یک روغن تهیه کنید . می توانید از روغن زیتون و یا روغن بادام تلخ و یا هر روغن دیگر استفاده کنید .(عدم استفاده از روغن سبب چین و چروک پوست می گردد.)

            ماساژ را از پا یا زانو آغاز کنید و به سمت بالا حرکت کنید . می توانید از هر دو دست ( مانند شکل ) برای ماساژ استفاده کنید . ماساژ فشاری مستقیم به طرف بالا موجب افزایش جریان خون در عروق محیطی و مویرگها می شود .

    این ماساژ را در هر مرحله برای هر پا به مدت ۱ دقیقه بطور پیوسته انجام دهید

    به تصویر شماره ی ۱ توجه کنید .

    ۲- ماساژ نیشگون ( the kneading massage ) :

               برای تکنیک ماساژ نیدینگ در مناطق کوچک و محدود پا مانند داخل زانو ، بالای بازو ، پشت ساق از انگشت استفاده کنید و برای مناطق وسیع تر مانند رانها ، باسن ، شکم از کل دست استفاده کنید تا بتوانید جریان خون را در سطح پوست افزایش دهید .

                 حرکت و عمل دستها دراین ماساژ مانند حرکت دستها و انگشتان برای ورز دادن خمیر نان می باشد . 

    ۳- ماساژ مشت ( massage with knuckles ) :

                 دستان خود را مشت کنید . از قسمت برجسته ی مفصل انگشتان مشت شده برای فشار آوردن بر روی نواحی بدشکل و بر آمده ی پا و ران و ... استفاده کنید . با مشت بر روی نقاط بد شکل سلولیت محکم فشار وارد کنید تا با این کار چربی های ته نشین شده و جاگرفته ی زیر ژوست را بشکنید و موجب حرکت آن شوید . بدن شما از طریق متابلیسم طبیعی قادر خواهد بود این چربی های شکسته و بحرکت در آمده را توزیع نماید .

    ۴- ماساژ ضربدری ( s  massage ) :

                    برای انجام این نوع ماساژ باید با هر دست بخش نسبتا بزرگتری از ناحیه ی مبتلا به سلولیت را چنگ بزنید . برای این کار باید حتما انگشت شست شما در زاویه ی راست باشد .

    با هر دست گوشت ناحیه ی مبتلا را گرفته و در جهت عکس یکدیگر بپیچانید .

    5- ماساژ فشاری ( the wringing massage ) :

                     عضلات ناحیه ی را شل کنید . می توانید یک حوله ی مرطوب روی پا قرار دهید . با دو دست بخش مهمی از ناحیه ی مبتلا را چنگ بزنید و پیچ و تاب دهید .

    از این ماساژ برای نواحی گوشتی و سفت بدن استفاده می شود .

    6- مرحله ی نهایی ( the last regimen ) :

                 ماساژ روزانه ی خود را با  ضربه ها ی با فشار عمقی  از انتهای های فوقانی مانند مرحله ی 1 به پایان ببرید . این کار موجب می شود چربی هایی که توسط ماساژ شما آزاد شده بسمت بالا رفته و در اختیار عناصر عملکردی متابلیسم که جریان لنف و جریان خون می باشند قرار گیرد .

    منبع سایت آریاپارس کو


    این مطلب تا کنون 11 بار بازدید شده است.
    منبع
    برچسب ها : ماساژ ,استفاده ,انجام ,سلولیت ,دهید ,روغن ,استفاده کنید ,انجام دهید ,انجام ماساژ ,
    ماساژ ضد سلولیت ( anti-cellulite massage )

تبلیغات


    محل نمایش تبلیغات شما

پربازدیدترین مطالب

آمار

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده